Webb restart: Helhetspaket för att starta eller uppgradera er hemsida

Ny hemsida eller total uppgradering

Vi tar hand om allt ni behöver – Minimal insats från er. Det ingår:
  • Ny modern genomgående design
  • Bakgrundsfilm med klipp från er bransch
  • 10 utvalda bilder anpassade för er bransch (iStock)
  • Kontaktformulär med koppling till er mail
  • GDPR: Uppsättning och grundläggande policy
  • Användarvänligt gränssnitt för egen redigering
  • 20 minuter personlig utbildning i redigering och administration
  • Full SEO-funktionalitet och grundläggande uppsättning
  • Flytt av allt ert nuvarande innehåll
  • Google Analytics: Se fullständig besökarstatistik
  • Koppling till de vanligaste plattformarna för marketing automation/CRM

Helhetspris: 20 000:-

Tillval:
  • Webbhotell och löpande teknisk support för hela hemsidan: 3 000 kr/år. Professionellt och supersnabbt (Vi sköter flytt och allt som behövs)
  • Grundläggande innehåll för litet företag: 10 000 kr
  • Logotype remake: 8 000 kr
  • Översättning till andra språk: 5 000 kr/språk
  • Webshop eller anpassad utveckling för era behov: Vi kan hjälpa er – Kontakta oss för rekommendationer och offert

Senaste referenser:

Bee For Hire är i en uppstartsfas och vi är intresserade av att genomföra uppdrag för framtida referenser. Därför erbjuder vi just nu väldigt förmånliga priser på byråuppdrag inom webb, film och digital marknadsföring.

För er skull strävar vi alltid efter att jobba så kostnadseffektivt som möjligt. Vi arbetar snabbt fram proffsiga resultat av hög kvalitét. Hemsidor bygger vi i den senaste versionen av WordPress, tack vare det kan vi garantera snabba, prisvärda och samtidigt mycket goda resultat. Därefter har du full tillgång till att redigera och fortsätta modifiera hemsidan som du vill. WordPress säkerställer att hemsidan enkelt går att vidareutveckla, antingen av er själva eller av hundratals andra svenska webbyråer.

Varför ska ni ha en professionell hemsida?

Vad blir era potentiella kunders första intryck av er? Mer och mer kommer ert företags digitala närvaro vara det första intrycket som era kunder möts av. Visst kan en Facebooksida representera er och innehålla information om öppettider, etc. Men vad kommunicerar det?
För mig indikerar det en allmänt låg ambition. Det behöver inte vara så, men det är allt jag har att gå på i ett tidigt skede. Och jag vill jobba med företag som är ambitiösa, som vill någonting och som är ett långsiktigt bra samarbete. Att ha en tilltalande och professionell hemsida ger helt enkelt ett gott första intryck av er: En dörröppnare för ett potentiellt långvarigt samarbete.

Allting kommunicerar

Vad gör du när en okänd säljare ringer? Jag vet inte vad du gör, men själv söker jag direkt på företagsnamnet (ofta redan under samtalet) och kollar hur deras hemsida ser ut. Ser det ut som en seriös aktör som har hängt med in i 2020-talet? Finns det ens en hemsida eller bara Facebook? Inte ens det..? Allt kommunicerar och det säger mig någonting om företaget. Visst, alla kan inte vara tekniskt kunniga, men alla kan ta hjälp och idag är den sällan särskilt långt borta. En aktör som har en snygg, modern hemsida kommunicerar ambition och seriositet.

Vad gör du när du vill veta mer om en tjänst eller ett företag? Trenden att själv söka sig fram till information har pågått länge och är inte på väg att minska. Säljarens roll finns kvar, men har förändrats kraftigt de senaste åren. Fokus ligger inte längre på att delge information och tjata ner sina kunder. Istället behöver vi finnas där för att bygga relation och svara på frågor. Men innan du får en chans att bygga relation behöver kunden först hitta er och välja ut er som en potentiell leverantör, bland många andra.

Rulla till toppen